1. Zafír Premium tonerek és patronok
Mennyire megbízhatóak a Zafír Premium utángyártott kellékanyagok?
Az általunk forgalmazott prémium minőségű Zafír Premium utángyártott tonerek és patronok a legszigorúbb minőségbiztosítási követelményekkel rendelkező gyárakban készülnek. Meghibásodási arányuk ~1%.
Ugyanannyi festék/tonerpor van az utángyártott termékekben, mint az eredetiekben?
Igen. Minden nálunk vásárolt utángyártott és felújított kellék ellenőrzött automata gyártósoron készül, és a festékanyag mennyisége megegyezik az eredeti termékekével. Bizonyos típusoknál az utángyártott változat nagyobb kapacitású (XL, X) is lehet, így gazdaságosabb használatot biztosít.
Hogyan különböztethetem meg az utángyártott és a felújított termékeket?
- Az utángyártott termékek nevében a "100% ÚJ UGY." kifejezés szerepel.
- A felújított termékek esetében az "FU" rövidítés jelzi ezt.
- Minden prémium minőségű utángyártott kellék Zafír Premium csomagolásban érhető el.
2. Rendelés és szállítás
Mennyibe kerül a csomagküldés?
🚚 1.488 Ft + ÁFA
📦 50.000 Ft felett: INGYENES!
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelés?
🕒 Munkanapokon 15:30-ig leadott rendelések a következő munkanapon érkeznek.
🏦 Előreutalás esetén: legkésőbb a fizetés beérkezése utáni munkanapon feladjuk.
Megoldható a külföldi szállítás?
Igen! Kérjük, érdeklődjön e-mailben vagy telefonon a pontos feltételekről:
📞 +36-1/789-3960
📧 info@premiumpatron.hu
3. Fizetési lehetőségek
Lehetséges az átutalásos fizetés?
✅ Halasztott átutalás: szerződött viszonteladók számára biztosított.
✅ Előreutalás: minden vásárlónk számára elérhető a rendelés leadásakor online.
✅ Készpénz: raktárüzletünkben kizárólag készpénzes fizetési lehetőség van
4. Termékinformációk és egyedi rendelés
Lehet rendelni olyan terméket, ami nincs raktáron?
Ha a kívánt termék „jelenleg nincs raktáron”, vagy nem található a webáruházban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
📌 Kollégáink tájékoztatást adnak a beérkezés várható idejéről vagy egyedi árajánlatot biztosítanak.
5. Technikai problémák
Mit tegyek, ha nincs keresési találat, vagy hiba lép fel kereséskor?
Próbálja egyszerűbben keresni (pl: "HP no.142A" helyett: "W1420A").
Törölje a böngésző gyorsítótárát és előzményeit (Beállítások → Előzmények törlése).
Keressen minket telefonon vagy emailben:
📞 +36-1/789-3960
📧 info@premiumpatron.hu