Kérdések-Válaszok
Eddig eredeti patronokat, tonereket vásároltam. Mennyire megbizhatóak az utángyártott termékek?
Az általunk forgalmazott prémium kategóriás utángyártott termékek teljesen megbízhatóak, a legmagasabb minőségbiztosítási követelményekkel működő gyárakban készülnek, a meghibásodási arányuk 1% alatt van.
Mi a garancia arra, hogy ugyanannyi festék/tonerpor van az utángyártott termékekben, mint az eredetiekben?
Az általunk forgalmazott minden utángyártott (UGY.) és felújított (FU) kellékek a legmagasabb minőségbiztosítással rendelkező gyártóknál készülnek, ellenőrzött automatikus gyártósorokon biztosított a termékek egységes festékanyag mennyiséggel való legyártása. Ezen tonerekbe és patronokba gyárilag töltött festékanyag mennyiség megegyezik az ugyanolyan típusú eredeti kellékanyag tartalmával. Bizonyos típusoknál csak az utánygártottakból létezik nagy kapacitású XL-es vagy X-es változat (Pl: 652XL patron, CF279X toner), amely méginkább gazdaságossá teszi a felhasználásukat.
Hogy tudom érvényesíteni a garanciát egy hibás termék esetén?
Garanciális csere feltételei:
-A gyors és zökkenőmentes ügyintézés és egyben ügyfeleink érdekében csak az itt letölthető kitöltött igénybejelentőt mellékelve fogadunk el reklamációt. Ez alapfeltétele a garancia ügyintézésnek.
-Garancia a Clondike Kft. számlájával bizonyítható módon, a reklamációt megelőző 1 naptári éven belül vásárolt termékekre érvényesíthető
-A kazetta, toner, vagy patron töltőtömegének legfeljebb 10%-os tömeghiányáig áll módunkban a cseregaranciát érvényesíteni
-A reklamált kellékanyag nem lehet (egyértelműen külső fizikai behatás által) sérült, törött
-Minden reklamált tonerhez, vagy patronhoz mellékelni kell a reklamált kellékanyaggal készült teszt nyomatot, vagy státusz jelentést, kivétel a nem nyomtatás minőségi okok miatt megreklamált termékek (pl: kompatibilitási hiba)
-A termék haszálata rendeltetés szerinti, normál felhasználás mellett történt. A terméken nincsenek illetéktelen bevatkozási nyomok, a megfelelő helyeken érintetlen az újratöltés ellenőrzésére szolgáló matrica.
-Termékre élettartatam garanciát nem tudunk vállalni!
Garancia igénybejelentő lap letöltése
Mit tartalmaz a bevizsgálás és mennyi időt vesz igénybe?
A feltételeknek megfelelő reklamációkat cégünk a lehető legrövidebb időn belül vevőink igényeit maximálisan figyelembe véve megvizsgálja és jogos garanciaigény esetén a hibásan működő termékeket azonnal cseréli. A garancia ügyintézést a reklamált termékek telephelyünkre (1139 Fáy utca 4. belső udvar) történő beérkezésétől, átvételétől számított nyolc munkanapon belül vállaljuk. A reklamált termék visszaküldésének költsége a vevőt terheli.
A bevizsgáláskor ellenőrizzük, hogy a reklamáció tárgyát képező termék cégünk által forgalmazott gyártmány e, érintetlen záró és gyártói matricával rendelkezik e, valamint a termék épségét illetően, hogy a hibás működést okozhatja e nem rendeltetés szerű fizikai behatás (törés). Ha ezek rendben vannak megvizsgáljuk a kellékanyaggal készült mellékelt nyomatot (teszt oldalt), ebből szakértőnk következtetéseket von le a hibás működést okozó körülményre (alkatrész, fényhenger, tonerpor stb.) vonatkozóan. Végül a reklamált termék mért tömegét összehasonlítjuk egy még nem használt új azonos típusú termék tömegével a reklamált termékben maradt töltőtömeg ellenőrzése miatt. Ezek eredménye alapján elbírálható a termékek garanciális cseréjének jogossága.
Mennyibe kerül a csomagküldés?
Csomagküldés ára 1.488 Ft + ÁFA , nettó 50.000 Ft rendelési érték felett ingyenes.
Csomagküldés esetén mennyi időn belül kapom meg az árut?
A munkanapokon 15:30 -ig beérkezett rendeléseket következő munkanapi kézbesítéssel teljesítjük. Előreutalásos fizetési módú rendelés esetén kiküldött díjbekérőnk alapján a rendelés bruttó összegének bankszámlánkra történő megérkeztét követő munkanapon történik a kézbesítés.
Ki szállítja ki az árut?
A csomagokat a Magyarország minden pontjára időben és megbízhatóan teljesítő GLS futárszolgálattal szállíttatjuk ki.
Megoldható -e a külföldre szállítás?
Természetesen megoldható, de a pontos kondíciók felől érdeklődjön emailen vagy a 0036-1/789-3960 -as telefonszámon.
Tudok e átutalással fizetni?
Halasztott határidejű (pl: 8 napos átutalásos) fizetési módot szerződött kereskedő ügyfeleink részére tudunk biztosítani. A viszonteladói szerződés feltételeinek részleteiről kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!
Előreutalásos fizetési módot tudunk biztosítani minden kedves ügyfelünknek. Ez ügyfélszolgálatunk által kiküldött díjbekérő útján működik, ezért kérjük a webáruházban a rendelés leadásakor, vagy egyéb módon (pl: e-mail-ben leadott rendeléskor) a megjegyzésként írja meg előre átutalási igényét!
Lehet rendelni olyan terméket, ami éppen nem rendelhető, vagy nem is szerepel a webáruházban?
Technikailag a webáruházban csak azok a termékek rendelhetőek, amelyek aktuálisan vannak raktáron. Kérjük, ha "jelenleg nincs raktáron" feliratú terméket szeretne rendelni, vagy nem találja a kívánt terméket, érdeklődjön ügyfélszolgálati elérhetőségeinken! Kollégáink készséggel adnak tájékoztatást a termékek várható beérkezéséről, illetve a kínálatunkban még nem szereplő termékre tudunk egyedi árajánlatot adni 2-3 napos határidejű beszerzést követő teljesítéssel.
Hogyan tudom megkülönbözetni az utángyártott és a felújított termékeket?
Az utángyártott termékek nevében szerepel a "100% ÚJ UGY." kifejezés, a felújított termékek nevében bizonyos esetekben csak az "FU" rövidítés szerepel "felújított helyett. Kizárólag csak új gyártású (soha nem futott) prémium minőségű utángyártott termékeket kínálunk Zafír Premium csomagolásban.
Mit tegyek ha nem működik a weboldalon a kereső?
Több megoldás is létezik:
1. indítsuk újra a számítógépet/telefont. Az esetek többségében ez is megoldja
2. töröljük ki a böngészőben a gyorsítótárat és a böngészési előzményeket (előzmények menüpont/előzmények törlése)