Garanciális csere feltételei:
Cégünk csak a számlával igazoltan a Clondike Kft-től vásárolt, utángyártott kellékanyagok garanciális ügyintézéséért felel. Eredeti kellékanyag hibával kapcsolatban kérjük vegye fel a kapcsolatot a termék gyártójával, vagy annak kijelölt garancia képviselőjével!
A gyors és zökkenőmentes ügyintézés és egyben ügyfeleink érdekében csak az ITT LETÖLTHETŐ, kitöltött garancia igénybejelentőt, vagy azzal teljesen megegyező adattartalmú dokumentumot fogadunk el. Kitöltött igénybejelentő hiányában nem áll módunkban garanciális ügyintézést folytatni! Kérjük, minden esetben mellékelje ezt a reklamált termékhez!
További tudnivalók:
· garancia a Clondike Kft. számlájával bizonyítható módon, a reklamációt megelőző 1 naptári éven belül vásárolt termékekre érvényesíthető, amennyiben a terméken feltüntetett szavatossági idő még nem járt le
· a kazetta, toner vagy patron töltőtömegének legfeljebb 10%-os tömeghiányáig áll módunkban a cseregaranciát érvényesíteni
· egyértelműen külső behatás által fizikailag sérült, megrongált, törött kellékanyagot nem fogadunk el reklamációként
· nyomatminőség reklamáció esetén minden esetben mellékelni kell a reklamált nyomtatókellékkel készült nyomatmintát és/vagy státuszjelentés lapot (kompatibilitási, mechanikai működési hiba esetén ez nem szükséges)
· csak rendeltetése szerint használt terméket fogadunk el reklamációként, melynek érintetlenek, sérülésmentesek a termékazonosító matricái (vonalkód, gyári szám, hologramos matrica, újratöltés kizárásának biztosítására szolgáló zárómatrica)
Vásárlástól való elállási igény nem érvényesíthető a lezárt csomagolású nyomtató kellékanyagok esetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta!
Garancia igénybejelentő lap letöltése