Viszonteladó partnerek jelentkezését várjuk
Miért érdemes a Premiumpatronnál viszonteladónak jelentkezni?
1. szakmai támogatást, szoros üzleti együttműködést, rugalmas szolgáltatásokat, vevőközpontú ügyfélszolgálatot biztosítunk kereskedő partnereink részére
2. a webáruházak összekötéséhez folyamatos XML termék adat frissítés
3. az utángyártott nyomtatókellékek piacán ismert és keresett Zafír Premium brand forgalmazásával járó üzleti előnyök
4. átutalásos fizetési mód (szerződéshez kötött)
5. kedvező árak, folyamatos akciók, egyedi árakat tudunk biztosítani ügyfelünk által meghatározott termékekre
5. kedvező szállítási díj és feltételek
6. előrendelési- előfoglalási lehetőség
7. garanciális ügyek gyors lebonyolítása
Árkedvezmények viszonteladóknak
Rendszeresen nálunk vásárló partnereink számára könnyen kalkulálható kiszámítható árkedvezményeket, egyedi árakat biztosítunk vásárlásaik alapján, a kedvezmények mértéke nagyban függ a rendszeres vásárlási mennyiségtől. A részletek miatt, kérjük érdeklődjön elérhetőségeinken!
Mit jelent az pontosan, hogy kedvező szállíási díjak?
Nettó 50.000Ft rendelési értéktől ingyen szállítjuk a megrendelt árut a következő munkanapra az egész ország területére. A 50.000 Ft-nál alacsonyabb értékű rendeléseket 1.488 Ft+ÁFA szállítási díjon teljesíti szerződött futárszolgálatunk.
Mi kell ahhoz hogy viszonteladónk lehessen?
A cégének a társasági szerződésében szerepelnie kell, hogy folytat számítástechnikai, irodatechnikai kereskedelmi vagy gyártási tevékenységet. Miután regisztrált premiumpatron.hu oldalon, kérjük küldje el nekünk bármelyik elérhetőségünkre a cége, vállalkozása társasági szerződését és aláírási címpéldányát, ezután viszonteladói árakon vásárolhat a webáruházban és személyesen is. Halasztott fizertési mód (átutalás) igénye esetén kérje viszonteladói szerződés sablonunkat!
Kérdéseivel forduljon kollégáinkhoz bizalommal a 1/789-3960, 70/943-3721, 20/401-5191-es telefonszámokon.
Hogy tudom érvényesíteni a garanciát egy hibás utángyártott nyomtatókellék esetén?
Garanciális csere feltételei:
-A gyors és zökkenőmentes ügyintézés és egyben ügyfeleink érdekében csak az itt letölthető kitöltött igénybejelentőt mellékelve fogadunk el reklamációt. Ez alapfeltétele a garancia ügyintézésnek.
-Garancia a Clondike Kft. számlájával bizonyítható módon, a reklamációt megelőző 1 naptári éven belül vásárolt termékekre érvényesíthető
-A kazetta, toner, vagy patron töltőtömegének legfeljebb 10%-os tömeghiányáig áll módunkban a cseregaranciát érvényesíteni
-A reklamált kellékanyag nem lehet (egyértelműen külső fizikai behatás által) sérült, törött
-Minden reklamált tonerhez, vagy patronhoz mellékelni kell a reklamált kellékanyaggal készült teszt nyomatot, vagy státusz jelentést, kivétel a nem nyomtatás minőségi okok miatt megreklamált termékek (pl: kompatibilitási hiba)
-A termék haszálata rendeltetés szerinti, normál felhasználás mellett történt. A terméken nincsenek illetéktelen bevatkozási nyomok, a megfelelő helyeken érintetlen az újratöltés ellenőrzésére szolgáló matrica.
-Termékre élettartatam garanciát nem tudunk vállalni!
Garancia igénybejelentő lap letöltése
Mit tartalmaz a bevizsgálás és mennyi időt vesz igénybe?
A feltételeknek megfelelő reklamációkat cégünk a lehető legrövidebb időn belül vevőink igényeit maximálisan figyelembe véve megvizsgálja és jogos garanciaigény esetén a hibásan működő termékeket azonnal cseréli. A garancia ügyintézést a reklamált termékek telephelyünkre (1139 Fáy utca 4. belső udvar) történő beérkezésétől, átvételétől számított három munkanapon belül vállaljuk. A reklamált termék visszaküldésének költsége a vevőt terheli.
A bevizsgáláskor ellenőrizzük, hogy a reklamáció tárgyát képező termék cégünk által forgalmazott gyártmány e, érintetlen záró és gyártói matricával rendelkezik e, valamint a termék épségét illetően, hogy a hibás működést okozhatja e nem rendeltetés szerű fizikai behatás (törés). Ha ezek rendben vannak megvizsgáljuk a kellékanyaggal készült mellékelt nyomatot (teszt oldalt), ebből szakértőnk következtetéseket von le a hibás működést okozó körülményre (alkatrész, fényhenger, tonerpor stb.) vonatkozóan. Végül a reklamált termék mért tömegét összehasonlítjuk egy még nem használt új azonos típusú termék tömegével a reklamált termékben maradt töltőtömeg ellenőrzése miatt. Ezek eredménye alapján elbírálható a termékek garanciális cseréjének jogossága.
Leadható az üres nyomtató kellék?
2023. június 19-ei dátummal az elhasznált- kiürült nyomtató kellékanyagok leadásának lehetősége a Clondike Kft. telephelyén megszűnt.
Cégünk nem jogosult semmilyen hulladékfajta átvételére, kezelésére. Kérjük ügyfeleinket ne hozzanak, ne küldjenek, ne rakjanak le üres tonereket patronokat raktárüzletünkben, mert nem vehetjük át!